.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دغدغه اصلی ما رونق تولید و اشتغال است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت : دغدغه اصلی ما رونق تولید و اشتغال در استان است .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، حسینقلی قوانلو در جلسه بررسی وضعیت معادن استان گلستان که با حضور جمعی از معدنکاران استان در محل سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان برگزار گردید با بیان مطلب فوق افزود : توسعه صنعتی ، معدنی و تجاری استان قطعا زمینه ساز رشد و توسعه سایر بخشها نیز خواهد شد و علاوه بر رونق اقتصادی ، زمینه اشتغال بسیاری از جوانان جویای کار جامعه را نیز فراهم خواهد نمود و به همین سبب ما با حمایت مسئولین استان تمام تلاش خود را جهت تحقق این هدف به کار خواهیم بست .

قوانلو با اشاره به نیاز 2 میلیون تنی کشور به ذغالسنگ و همچنین اشتغالزایی بالای معادن ذغالسنگ بعنوان یک مزیت مهم گفت : یکی از مهمترین برنامه های ما در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان توسعه معادن ذغالسنگ در استان است و در این مسیر آمادگی هرگونه همکاری با معدنکاران در جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی توسعه این بخش را داریم .

وی همچنین درخصوص ایمنی معادن و توجه به نیروی انسانی شاغل در معادن نیز گفت : ایمنی در معادن ذغالسنگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و لازم است معدنکاران توجه ویژه ای به این بحث در فعالیتهای خود داشته باشند ، زیرا کوچکترین غفلت در این بخش می تواند موجبات آسیب کارگران زحمت کش در این معادن را فراهم نماید .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از معدنکاران استان درخواست نمود تا بصورت منظم در پایان هر ماه گزارش کاملی از آمار تولید خود را به این سازمان ارائه نمایند .

گفتنی است در این جلسه معدنکاران استان به بیان مشکلات موجود در این بخش پرداختند که رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان از آمادگی سازمان متبوعش جهت رفع تمامی این مشکلات خبر داد و قول مساعد داد تا با برگزاری نشستهای مشترک با مسئولین مرتبط نسبت به رفع موانع تولید ذغالسنگ در استان اقدام نمایند . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 فروردين 1393
جناب اقای رئیس سازمان به فکر بازرسین سازمان خود باش که 4500 نفر در حال اخراج هستند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.